MOKYMAI APIE PRODUKTUS

BALTIJOS ŠALIŲ VAISTINIŲ TINKLAS

Mokymai apie produktus vaistininkams ir farmacijos konsultantams.

Kas buvo atlikta:

  • Parengtos užduotys, paremtos konsultantų darbo situacijomis.
  • Sukurti vizualiai patrauklūs sprendimai, kuriuose dera tiek vaistinės, tiek produkto gamintojo prekių ir paslaugų ženklai.
  • Sprendimus galima naudoti kaip šablonus kitoms produktų linijoms.
  • Parengti e. mokymai – interaktyvūs, jais paprasta naudotis.

Ką mes pasiekėme:
Iššūkis buvo sukurti projekto šabloną, kurį klientas galėtų naudoti ateityje pats keisdamas turinį.

KLIENTŲ APTARNAVIMO STANDARTAS

BANKAS

Klientų aptarnavimo standartas pristatytas kaip pardavimo būdas.

Kas buvo atlikta:

  • Mokymo(si) medžiaga suskirstyta į dalis.
  • Kiekvienos dalies pabaigoje pateikiama santrauka ir trumpa užduotis išmoktai medžiagai įtvirtinti.
  • Įgarsinta lietuviškai.
  • Daug interaktyvių pratimų.

Ką mes atlikome:
Iššūkis – kūrybinis procesas, rengiant didelės apimties e. mokymą taip, kad vartotojams būtų lengva naršyti ir mokytis.

KONFLIKTŲ VALDYMO MOKYMAI

MAISTO PREKIŲ PARDUOTUVIŲ TINKLAS

Simuliacija pagrįstas e. mokymas, kaip parduotuvių operatoriams elgtis konfliktinėse situacijose.

Kas buvo atlikta:

  • E. mokyme simuliuojamas kasdienis operatoriaus darbas.
  • Besimokantysis gauna grįžtamąjį ryšį iš karto po kiekvieno pasirinkimo.
  • Pateikiama išsami konflikto eigos analizė.
  • Parengtas D.U.K. skyrius su dažniausiai pasitaikančių konfliktinių situacijų pavyzdžiais ir sprendimais.

Ką mes atlikome:
Iššūkis buvo sukurti siužetą, kuris per gyvenimiškas situacijas pardavėjus išmokytų, kaip tinkamai bendrauti su klientais. Pateiktos realios darbinės situacijos, kad klausimai ir atsakymai besimokantiems darbuotojams suteiktų daugiausia naudos.

Konflikto-dinamika